2

其實有好長一段時間都無分享過自購的產品,一來太忙,二來

有空餘時間都休息下(一個字懶囉!!!),咁前排我就上網買左支

想買好耐的日本Seven Break Gel,點解想買佢?因為之前日本好

hit話一支就可以消脂同擊退橙皮紋,咁有橙皮紋的sis都知橙皮

紋一出現就好難消除,而且視覺上都好難睇,我用過好多產品

效果都唔大,今次就決心買佢返來試下啦。




3

其實包裝係日文唔識睇所以我無影到,而成分方面我就上左網

搵,佢當中有:

水,乙醇,甘油,金縷梅葉提取物,溶血卵磷脂,雙丙甘醇

辣椒提取物,海罌粟堿,咖啡因,黃烷,茶,透明質酸鈉,

拉比卡咖啡, PEG-60甘油脂肪酸杏仁,鯨蠟基羥乙基纖維素,

椰子油,山梨糖醇酐月桂酸酯,月桂酰脯氨酸,甜橙,薄 荷醇

,藜籽提取物,香料




4

我多數是沖完涼就即時用,薄荷味啫喱狀的質地塗上皮

膚初時會有涼涼的感覺,而且質地好水潤好易推的。



5

塗上後我會配合拳頭去做按摩推拿順便通通淋巴,一路推時

啫喱會慢慢被皮膚吸收會由水潤變得有少少笠,這時我便會

換另一個位置再按摩,當另一個位置按摩完時,之前的位置

便完全吸收曬啫喱就會變得清爽。



6

按摩完的右腳會即時比左腳幼時應該是消了水腫,而按完

後亦會慢慢感覺到皮膚由內至外咁發熱而且變得有少少紅

,經上網查找原來有些人用後是無感覺,有些人就像我一

樣會覺得好熱,所以成日都話每個人皮膚體質不同,用後

的感覺都唔同就係咁解。



7

老實說我唔係日日都用,因為總會有時係唔記得既,我大

約隔天才會塗,尺寸方面其實是無變,但皮膚摸落無咁鬆

係真既,而且我覺得最見效係可以幫我減淡了頑固的橙皮

脂肪,前後圖已經明顯見到個分別啦。





8

其實我除左買左Seven Break Gel仲買左好出名既泰國

Pasjel嫩白淡化霜,佢既功效係可以身體美白,不過唔

係大範圍美白,而係用係用係乳頭、乳暈,腋下,胯

下,臀部等比較細的位置,而我最主要是美白腋下的。


上網查找它的主要成分是:

熊果苷(有效防止肌膚老化,減少黑色素沉著)、透明質

酸(具備保持水分的功效使肌膚滋潤)、銀杏葉、白玉

蘭等純天然植物精華提取物。


產品不含酒精、色素、無鉛、無汞、無化工香料



10

要講聲唔好意思先,因為之前相機SD CARD又格式化

所以開封相就無左,宜家影返張用左一半既比大家睇

下,佢質地方面我覺得比較像乳液狀,感覺好保濕,

而且香味方面有D似彩虹糖味甜甜地咁。





11

而我每次沖完涼後都薄薄地塗一陣,好薄就得架啦,

用左一個多星期啦,腋下係明顯白左既,Before圖就

真係差好遠我唔想post出來嚇死人囉,若果有腋下色

素困擾的話不妨一試。



最後我post埋我買個間網上店比大家,個網主nice,

而且佢仲有其他產品賣既

Baby Beauty:

https://www.facebook.com/babybeauty1402

 whatsapp :55008426

 

 

 



 

有意合作的請聯絡我:

cherryp088@hotmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blog link: 

Blogspot  WeSHARE   MYAGE   BeautyExchange 

BlogDB  SHE.COM  Beautylife TheZtyle  UBeauty 

 新浪  中國新浪  LadyQooza Qooza Beauty  F&B 

 shewin  Styleups.com  Pixnet 

arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()