冬天終於來啦,近呢幾天氣超凍,唔知大家有無用返D

滋潤少少的產品去好好護理肌膚呢~~


而大家係護理肌膚後,係底妝方面亦要記得用返一D滋

潤度高的產品,若果唔係個底妝乾到有紋就好難睇架啦~



1

2

其實上年我也分享過這款Kanebo Media的粉嫩保濕礦物

粉底霜( $77 /25g ),到今年我都覺得好好用,好適合秋

冬季呢D超乾天氣使用。






3

4

我呢瓶係亮膚色,佢質地屬於cream狀,比起液狀厚身少少

,但都好易推開。





5

7

8

我上粉底的方法是將粉底霜在面上均勻地點開,再用粉底

掃輕輕掃開。


而粉底霜當中含有海洋性膠原蛋白、玻尿酸及真珠萃取精

華等保濕有效成份,用後有不錯的遮瑕功效,能夠遮到膚

色不均、紅印及粗大毛孔,而且仲可以做兇自然的明亮光

澤感。






而cherry也用了這瓶 Kanebo Media 的粉嫩保濕礦物

粉底霜拍了一條Christmas makeup 聖誕韓式型格妝

容,大家可以入去睇下用完的效果~~

以上產品是由  Kanebo   提供



聯絡我:

arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()