close

2

話說之前出席左“SK-II Change Destiny Museum” 活動聽到

湯唯分享自己追夢想及事業的經歷,其實人生有明確目標

能夠早早去安排就可以富足人生,改寫自己的命運

 



A

而我今年已經30多歲了,若果時光可以重來我會20歲開始

好好安排自己的人生



第一件事就係  -- 讀書

因為讀書除左可以增進自己的知識,仲可以搵到較好工作





D

2.儲錢

用來買樓自住或防身





F

3. 家庭樂

現在人大了有了自己的家庭,總覺得與爸爸媽媽相處的時間

愈來愈少,所以希望可以在餘下時間多多陪伴他們





E

4. 朋友相聚

由中學到現在10多年也經常會聯絡,生日時總會有彼此

在旁,曾經經歷過開心失落,承諾10年20年到老每年生

日都要一起過




G

5.運動

趁年輕培養運動習慣,不但可以令身體機能好D,體形

亦可以纖瘦D



B

6.愛情

其實真係唔洗太急,但一定要相處一排清楚為人及喜

好先拍拖啦




C

7. 旅行

正所謂讀萬卷書不如行萬里路麻,多多外遊認識不同國家

的人和事




H

8 . 飲食

要多食水果蔬菜,飲多D水,戒冰飲






I

9. 化妝

一路對化妝都好有興趣,咁有得揀緊係趁年輕多D進修,

廣告及特技妝我都好喜歡



IMG_1371

10.護膚

要靚緊係要由年輕皮膚好時keep 住,早早用上SK-II

神仙水配合埋其他產品打好個底子,到30歲時看起

來要像20歲般年輕

 

 

 

而今日寫這篇應該對20歲的年輕人滿有用,因為呢

個係我回想起自己最想做返好既野,同埋對我將來

都會好既野,希望你地都可以好好考慮及安排來改

寫自己的命運,人生只有一次唔好後悔呀~~

 

 

 

聯絡我:

cherryp088@hotmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

 

 

 

Blog link: 

 SHE.COM   TheZtyle  UBeauty 

 新浪  中國新浪  LadyQooza Qooza Beauty  F&B 

 shewin   Pixnet 

arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()