1

前排阿仔佢地考完試我又帶佢地去覓食啦,而今次

就去左好耐都無去過的元朗啦,呢間食店的名字叫

薄荷葉泰國菜 Mint Thai House,前排有朋友來

過大讚好味,所以就想帶仔仔來試下啦,聽聞佢地

個大廚係地道泰國人,所以煮既野食都係最正宗架。


而我提早2天前係想預約7:30但已經無位,所以約

左較早的6:30,去到時剛剛開始晚市就無咩人。



5

薄荷葉泰國菜 Mint Thai House是有室內及露天坐位

選擇的,而店員見我有帶小朋友所以就安排我坐在室

內,而一坐下便即時遞上餐牌,當中菜式也算多選擇

,價錢也適中。



6

我先點的是幾款泰式特飲,椰青($38)新鮮清甜很潤喉解渴,

而且椰水多椰肉也可食到,兩杯果汁是小朋友的,左邊的是

菠蘿特飲($28),右邊的是士多啤梨特飲($28),兩杯都是

由新鮮水果製成,飲落好清新,士多啤梨特飲更有一粒粒

士多啤梨籽好有咬口。



11

先上桌的是甜柚鮮蝦沙律 ($78),這個材料有芽菜、

生菜、柚子、紅蘿蔔絲及蝦,配上酸味味的沙律汁,

好開胃,但略嫌芽菜及生菜太多,若能每樣材料都

平均一點會更好。




8

越式紙米卷($88)這個是一定要推薦推薦!!!


紙米卷、生菜中間包著芒果及軟殼蟹,上桌時軟殼

蟹熱辣辣好脆口,加上香甜芒果,真是特別的配搭

,好好味!!!




12

哥哥和我的口味相似所以都想點咖哩,但為顧及細

佬唔食得辣,所以點了這個班蘭咖哩雞($78)配薄

餅($42)。



13

基本上這個班蘭咖哩雞我兩個小朋友都可以食到,而且

還食得津津有味,咖哩有陣陣椰香再配香口薄餅,佢地

食到唔停得口,之後仲要叫多轉薄餅o忝,不吃辣或跟

像我一樣帶小朋友的一定要試試。




10

個人習慣食飯一定要食蔬菜所以點了這個裡面有西蘭花

、椰菜花、粟米芯及菌類的蒜蓉炒雜菜($58),味道不

會太咸或太淡,用來中和中下味蕾感覺不錯。





14

最後是去泰式餐館必點的冬陰公湯($68),我這個是細的,

可以分到四碗,而若較多人可點大的價錢是$128。

這個講真的,哥哥飲一碗,我可以飲到三碗,它眼見材料

有蝦、番茄仔及菇類,飲落酸酸辣辣而且有濃濃的椰汁及

香茅味,宜家諗起都好想飲。




15

食完飯差不多晚上8點,整間店都超多人,還有人在等位,

而店舖出面會有兩個火爐位,所以就算等位食飯或是坐

露天位都不會太凍,另外有小朋友的食完飯可以帶佢地

去出對馬路邊,個度有個大雪人同聖誕樹,可以比小朋

友影相開心下感受聖誕氣氛。

 

 

 

聯絡我:

cherryp088@hotmail.com



 

 

 

 

Cherry之美容化妝事

 

 

 

 

 

 

Blog link: 

Blogspot  WeSHARE   BeautyExchange BlogDB 

 SHE.COM  Beautylife TheZtyle  UBeauty 

 新浪  中國新浪  LadyQooza Qooza Beauty  F&B 

  shewin   Pixnet 

 

 
arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()