之前cherry分享過去位於尖沙咀加連威老道60號的香

港醫學抗衰老中心做激光脫bikini療程,cherry做了

4次已經開始咩毛生出來,大家想知道更多可按

cherry的舊文分享

 

 

 

 

而今次cherry又來到香港醫學抗衰老中心啦~~今次唔

係分享脫毛啦,而係試下佢既T28 全效激活膠原自生

療程,因為cherry之前蘋果肌打過Restylane不能受熱

因為在受熱的情況下Restylane會溶解,所以cherry今

次只試甘醇酸細胞更新部份而沒有試到射頻緊緻提升

,呢個療程可以有效溶解老化角質及堆積在毛孔內的

污垢,令毛孔不再被污物撐大,即時收細毛孔。另一

方面,加速皮膚更新周期,提升肌膚鎖水保濕力,為

皮膚打好基礎。



首先我的治療師steffi會幫我徹底清潔皮膚,還貼心

地幫我的眼及嘴塗上凡士林以防之後所搽的甘醇酸

會"那"到眼




之後會搽上利用成分天然安全的GMP甘醇酸,搽完後以cherry

的皮膚都不算太差就只需等4分鐘就可以用清水溶解甘醇酸,

呢個步驟可以將老化角質及污垢溶解

(steffi會因應多年經驗觀察顧客的皮膚狀況而計算等候時間)




之後就用上每秒震動30000次的的離子超聲波儀器再做一次

更深入的全面清潔,徹查去除長期堆積的老廢角質,steffi

還幫我著重清潔鼻翼多污垢及黑頭的位置




一碗原本清澈透底的清水經過呢個程序後即時變得混濁,

而且還有些浮游微粒,將肉眼睇唔到的污糟野通通清除




之後steffi會幫我敷一個充滿蜜桃味的保濕面膜,仲要

倒埋膜令成份更吸收,敷完面膜後搽埋保濕精華、

保濕cream及防曬整個療程就完成啦~~



左邊係未做療程時的皮膚狀況,膚色明顯比較灰黃暗啞,

而且毛孔亦比較污糟及粗大,右邊是做完療程時的相片,

在對比下膚色透白,毛孔明顯幼細左



更誇大的是鼻位大特寫,之前是毛孔粗大又多黑

頭,做完療程後是毛孔變得非常乾淨而且毛孔變

得超幼細,但做完膚質會較乾要記得做呎保濕功

夫喔



若大家想自己試下功效不彷參加香港醫學抗衰老中

心的facebook試做活動(http://goo.gl/YFLPI ),包你做

一次已經睇得見成效

 

 

P.S: 最後真的要讚讚香港醫學抗衰老中心的治療師們,

不但唔會SELL其他療程,而且仲非常有禮貌及健談




 

聯絡我:

cherryp088@hotmail.com





 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()