close

上個月cherry有幸出席MAC於將軍澳新店開幕活動,真係好興奮,活動完

結後除了收到一堆MAC的彩妝品外,另外還有25分鐘彩妝服務,當其時

亦適逢新店開幕買任何產品都有修眉服務一次,cherry亦聽聞MAC家修

眉修得好好,喜愛化妝的cherry當然選D人流無咁多的時間是去偷下師同

下眉啦



當天找來靚仔化妝師Anson幫我修一雙不對稱加長長怪怪的眉,Anson

修得非常仔細,縱使一條毛仔都唔放過,但在整個修眉過程都好有禮健



左邊係未修前,右邊係修好的,Anson將我的眉型由過長起角變得整齊好睇



修完眉當然係化返個妝,cherry自己本身好少畫上揚的眼線,原來咁樣可以令到

我眼形較圓,樣子都變得友善D(其實我個人本身都友善架)



呢位就係靚仔Anson,修眉同化妝過程都好好傾,仲教左我好多化妝上的

問題喔~~


最後其實cherry是買了這盒STYLESEEKER 系列的ON THE HUNT

眼影($250)而獲今次修眉服務,點解我會揀呢盒眼影?就係因為開幕

活動那天見到化妝師用過D色好靚


粉質細滑,顏色超顯喔,左邊是名為Star Myth的珠光紅色,右邊是名為Raving

 Mad的霧面暗紅色,好美好美,cherry超興奮~~



等cherry又來挑戰一下啦,cherry今次都是用好普遍的漸層方式由淺色至深色上

眼影,平常大家都怕用上紅色會眼腫,其實只要在近眼的邊沿位用上啡色眼影

就可去除眼腫問題囉~~




 

 

mail:

 

cherryp088@hotmail.com




Cherry之美容化妝事

 

 






 
arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()