上星期cherry又約左朋友去飯聚,今次比較多人,

所以揀D比較有特色又開陽的地方,傾偈都可以

傾得開心D,而朋友就建議去中環的鴻運泰國美

食。




1

呢度有分室內同露天,由於我地都人多,加上天氣

開始轉涼,所以我地就揀左坐露天,可以坐得鬆動

舒服一點。



2

呢度有好多特色野飲,而我就揀左呢杯Fruit Punch,

佢裡而有士多啤梨、芒果、荔枝,幾好味道。




3

食泰菜又點少得生蝦,所以即時order左個生蝦,

生蝦肉質爽彈鮮味,配上酸汁好開胃~~




7

原隻秘製鮮魷凍食

平時若魷魚一唔新鮮就會好大陣腥味,但呢就完全

無腥味很新鮮,而且肉質做得剛好,唔會難咬開。




這個青芒果沙律又係超開胃小食推介,酸辣得來

又有好多爽彈蝦肉,加埋香口的腰果,好味~~







5

呢度的沙爹牛串燒完全唔會燒到過熟而變得好乾,

仲保留到內裡的肉汁,配埋個沙爹醬好味~





6

呢個冬蔭公湯用料十足,有好多蝦同菇,味道比

較酸辣,對我來說覺得辣了一點,若喜歡辣野的

,應該覺得不錯~






8

青咖哩海龍皇配油鬆餅

油鬆餅一上桌仲熱辣辣好香脆,就咁食都好好味,加上

青咖哩汁就食到唔停得口,咖哩內仲有魚柳,個人覺得

味道甜甜地唔錯。




9

呢個蝦醬炒飯好鬼惹味,裡面除左蝦醬仲有蠟

肉,好特別的配搭,加上飯質煙煙韌韌,有

D肉冬天食的蠟味飯。




10

最後來到甜品有椰汁西米糕,個人好喜歡佢唔太甜,

而且入面有好香好粉的芋頭粒,好好味~~




11

另外香芒椰汁糯米飯,我就覺得由於糯米飯都多

但椰汁無咩椰香,加上芒果唔夠香甜,所以拼

埋一齊成碟都比較淡~~

聯絡我:

cherryp088@hotmail.com



Blog link: 

♚ SHE.COM ♚  ♚TheZtyle ♚ UBeauty  ♕ style-tips

 新浪 ♕ 中國新浪 ♕ LadyQooza ♕Qooza Beauty ♕ 

 shewin  ♚ Pixnet ♚


arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()