IMG_0776

話說上個月阿仔佢地考完試諗住比佢地輕

鬆下,所以就帶左佢地去左TRICK EYE 

MUSEUM香港特麗愛3D美術館。



1

呢度有咩好玩?

咪就係有好多利用錯視法令平面圖畫,影完

後睇返就好似置身真實環境咁,呢度仲分為

五大主題,分別有:名畫世界、探索香港、

密花園、大冒險和夢幻樂園,大約有50幅

錯視畫作及展品,大家可以有排玩~







2

未入去係門口已經有個著住底褲的小朋友

迎接我地,細佬仲話佢好核突,做咩剩係

著底褲,haha~~




3

呢張 2 個仔就好似變左大姆指弟弟,

好似去左小人國咁~



IMG_0722

細佬平時好鍾意扮BB,今次嚟到可以比

佢扮返夠本,佢扮喊個樣真係以為自己

變返BB~




5

哥哥現輕功水上飄,佢幾咁開心~





789

呢 3 張影完就好似連環圖咁,阿哥飄流

係海中,細佬就搵船家救左佢~



10

呢個哥哥爬上幅畫度,表情同動作係唔

係好逼真呢?




IMG_0725

做瑜珈大師不一定要學,在這裡你也可變成高手~~

 

15

除左做瑜珈高手,仲可以做魔術師,哥哥

:「媽喱媽喱空!!!」



12

呢張睇返真係好得意,尤其細佬縮埋一舊變得

好迷你,我跟哥哥就變了巨人,每次睇返都覺

得好攪笑~~









2223

而佢地玩得最投入一定係呢張,我不停叫

地扮驚嚇,細佬突然自已一路大叫大路

講:「阿哥救我呀!!!」真係估佢唔到~~




21

而好似我咁有帶小朋友既,佢地一定會

好喜歡玩呢個藝林爭霸,投入度係佢地

兩個一齊夾攻個肥佬~





14

最後我地竟然係館內玩左好耐佢地都唔

肯走,我應承佢地下次再帶佢地來玩,

而我今次分享係咁多,其實館內仲有

多境點,大家同埋家人朋友一齊來發掘下~



香港特麗愛 3D 美術館

http://trickeye.com/hongkong/main_test/


營業時間:

10AM-10PM (全年無休) 

(最後入場時間 9 PM)


門票價格:

成人(12-64):HK$ 150

小童(3-11):HK$ 100

長者(65 以上):HK$ 100





聯絡我:

cherryp088@hotmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

 

 

 

Blog link: 

 SHE.COM   TheZtyle  Beautylife

 新浪  中國新浪  LadyQooza Qooza Beauty  F&B 

 shewin   Pixnet 

 

arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()