相信好多人有時都好似cherry咁成日都好忙唔得閒去染頭髮,

而時間一耐左頭頂的布甸就出現啦,而聖誕節就到啦,又係

約會或去party的時候,到時一定要打扮得靚靚去見人,但

無時間去Salon又想快快攪返好個髮色整返倨靚造型,我諗

最方便的一定是在家自己攪定。

 

 

1

而前排剛巧收到Liese的泡泡染髮劑及造型噴霧,就正合

這時頂著布甸頭的我啦~~

 

 

2

我呢盒係焦糖啡色,唔會太誇張自自然然咁我最喜歡~~

 

 

 

 

4

盒內配件其實唔多,有染髮混合劑 2 支、護髮乳、泵、手

套及說明書

 

 

 

 

3

6

調配的方法好簡單,其實盒面都已經有圖有字講解,只需將2劑

倒入1劑,然後輕輕搖均再換上附設的泵咀就可以用得。

 

 

7

這是剛上完泡泡染髮的相片,泡泡其實都非常多及密,而且可以

覆蓋到每一條髮絲。

 

 

 

8

等大約30分鐘就可過水沖洗,沖洗時最好就用埋護髮

乳即時修護髮絲,染髮後頭皮會有點紅但就沒其他任

何不適,而染出來的效果也非常均勻,連髮根位置也

染得到,髮絲也不會有受損變得乾旱毛燥的情況出現。

 

 

9

 而聖誕染好髮色後當然是為秀髮整返個靚靚的造型啦,而最

多人整的一定是曲髮,而我每次用電熱棒捲出來的都是非常

曲,所以捲完後都用造型產品要調整一下,而這支Liese造型

噴霧頗喜歡的,因為噴出來的定型劑夠細緻而且不會有痴

笠笠的感覺很清爽的,而最緊要可以令捲曲度維持到一整天。

 

 

IMG_5298

12

所以近來每次捲髮後我都會即時噴一噴Liese造型噴霧再整鬆

頭髮,雖然這時都可能感覺時比較亂,但還有下一步要整理

的。

 

 

 

13

整鬆頭髮後稍稍將一少束一少束的頭髮輕輕用手拉直,這樣

整完全頭後出來的效果就好自然架啦。

 

 

14

最後希望大家看完這篇分享到聖誕時也可自已整個靚靚

髮型出街約會或去party啦~~

 

Liese website:

http://web.kao.com/hk/liese/?cid=hk_liese_domain

 

Liese facebook:

https://www.facebook.com/LieseHongKong?fref=ts

 



以上產品是由 「Liese」提供



聯絡我:

 

cherryp088@hotmail.com




 

 

 

 

 

Cherry之美容化妝事

 

 

 

 

 

 

Blog link: 

Blogspot  WeSHARE   BeautyExchange BlogDB 

 SHE.COM  Beautylife TheZtyle  UBeauty 

 新浪  中國新浪  LadyQooza Qooza Beauty  F&B 

 shewin   Pixnet 

 

arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()