cherry相信若果我唔講真係無人相信我是一個7星BB,

出世時非常細粒 5 磅都唔夠,所以父母都非常緊張

我會長唔高長唔大,以前親戚朋友都會話我大個一定

好細粒,誰不知宜家牛高馬大無病無痛。




長得這麼高及健康的原因我深信就是幼稚園至中學媽媽每天都

會比我飲牛奶,而且大多都是飲雀巢牛奶公司的,所以我可說

是它的長期Fans,但小時候是飲全脂的,但人大了又怕肥所以

改了飲雀巢的脫脂高鈣奶了。



我選擇它原因是因為脂肪是零,愛美的我天天飲也不怕肥啦

,而且它含有 ActiFibras ,能有助調節腸道機能,加上它

是高鈣的可以有助強骨健骼,除了愛美也要愛自己,保持身

體強健人都精神 D。





聽聞飲 2 星期可以有助改善身形,cherry就由今天起開始試下先,

2個星期後會再跟大家報告。




牛奶除了飲外也可以有好多配搭,下篇分享會教埋大家整甜品

用脫脂奶作材料之一,食多D都唔怕肥啦,哈哈~~




最後提提大家宜家 7 仔有這張優惠卡,買一盒才HK$5.2,

記得去拎返張啦。

 

 

 

以上產品由 雀巢牛奶公司提供,須知每個人的肌膚性質及

喜好都不同,用後效果亦會有所不同,而cherry是作個人

的試分享,購買與否請自行了解產品性質。

 

 

 

聯絡我:

cherryp088@hotmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blog link: 

Blogspot  WeSHARE   MYAGE   BeautyExchange 

BlogDB  SHE.COM  Beautylife TheZtyle  UBeauty 

 新浪  中國新浪  LadyQooza Qooza Beauty  F&B 

 shewin  Styleups.com  Pixnet 

 

 

arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()