女人最開心除左shopping,其次應該是跟朋友柴娃娃聚舊傾下計,

而上星期cherry出席左Qooza Beauty的《To Share, Inspire Beauty》

晚餐聚會

 

 

 

活動未開始前還有指甲貼玩,cherry手殘唔識整留待返屋企

慢慢整,美女Heidi媽媽就三兩下整好,仲要整得好好睇

 

 

另外仲有塔羅牌占卜玩,大師的占卜都幾準,cherry要努力啦

(想知我占左咩?係秘密,haha~~)

 

 

玩過後當然唔少得食啦,前菜已經相當豐富啦,cherry好

喜歡個蘑菇湯,cherry好鍾意食菌類的食物

 

 

主菜又係好豐富,個pizza d芝士好香口,意粉我掛住傾計

忘了試

 

平常大多都係出席活動匆匆忙忙閒談幾句,當天大

家一路食一路傾計,真係好難得一大班blogger朋友,

可以完完全全以聚會方式見面,好開心呢~~

 

 

當天還玩左個小遊戲,玩法是:主持講是多少支某樣彩妝品,

要集齊後最快舉手仲要答一條問題,到問題完曬答得最

的方為勝出

 

 

玩完遊戲還有抽獎時間,但cherry次次都無抽獎運呢,

希望下次抽中我啦,哈哈~~

 

 

最後就係甜品時間,女仕對甜品係絕招架能力,還有我最愛的

cheese cake同Tiramisu,食左先講肥死都唔緊要~

 

 

當天活動真係好開心,cherry其實真係好喜歡呢d純聚會的

活動希望可以快d再攪啦

 

最後當天還收到呢一大堆彩妝品,好豐富喔~~得cherry

化一個靚妝出文先

 

 

 

 

 

聯絡我:

cherryp088@hotmail.com



 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()